مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان

اولین پایگاه خبری و اطلاع رسانی حوزه علم و پژوهش و فناوری در استان کرمان -- تلفکس :۲۴۴۵۰۸۰-۰۳۴۱

مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان

اولین پایگاه خبری و اطلاع رسانی حوزه علم و پژوهش و فناوری در استان کرمان -- تلفکس :۲۴۴۵۰۸۰-۰۳۴۱

جایگزینی مهارت علمی به جای مهارت تست زنی در گزینش دانشجویان

رعایت عدالت آموزشی در گزینش دانشجو که در حال حاضر به خصوص در مورد شهرهای دور افتاده خدشه دار شده است از برنامه ها و اهداف آتی من در سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود. جایگزینی مهارت علمی به جای مهارت تست زنی با حفظ امکانات تستی از دیگر برنامه های اصلی من در سازمان سنجش در زمینه برگزاری آزمون است.  

به گزارش  مهر، دکتر پورعباس ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان سنجش با بیان این مطلب افزود: تحول اساسی در سازمان سنجش و برگزاری آزمون های سراسری در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت از برنامه های من در سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود. که امیدوارم این برنامه ها با کمک و همکاری دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی میسر شود. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: رعایت عدالت آموزشی در گزینش دانشجو که در حال حاضر به خصوص در مورد شهرهای دور افتاده خدشه دار شده است از برنامه ها و اهداف آتی من در سازمان سنجش آموزش کشور است. وی تصریح کرد: جایگزینی مهارت علمی به جای مهارت تست زنی با حفظ امکانات تستی از برنامه های اصلی من در سازمان سنجش در زمینه برگزاری آزمون خواهد بود.رئیس سازمان سنجش افزود: باید به گونه ای عمل شود تا داوطلب پس از ورود به دانشگاه و دوران دانشجویی با انگیزه های فراوان به تحصیل علم بپردازد و دچار مشکلات روحی و روانی نباشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد