مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان

اولین پایگاه خبری و اطلاع رسانی حوزه علم و پژوهش و فناوری در استان کرمان -- تلفکس :۲۴۴۵۰۸۰-۰۳۴۱

مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان

اولین پایگاه خبری و اطلاع رسانی حوزه علم و پژوهش و فناوری در استان کرمان -- تلفکس :۲۴۴۵۰۸۰-۰۳۴۱

افتتاح رسمی پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی

پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان صبح امروز باحضور 
سردار غلامعلی ابوحمزه ، فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه کرمان و جمعی از اساتید و دانشجویان و پژوهشگران  ، بطور رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد .

به گزارش شبکه خبر دانشجو از کرمان- سردار ابوحمزه در این مراسم با اشاره به اینکه ایجاد این پایگاه اینترنتی علمی یک کار اساسی ، بنیادی و ریشه ای است ، گفت: این حرکت می تواند تاثیر زیادی در تعاملات و تبادلات علمی و پژوهشی با سایر مراکز پژوهشی داخل و خارج از کشور داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت بحث جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم ،باید در جهت تقویت و افزایش بنیه علمی دانشجویان بسیجی در دانشگاهها و نیز معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی به جامعه تلاش و برنامه ریزی کرد.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه استان کرمان ،گفت این پایگاه اینترنتی باید در جهت معرفی فعالیتهای علمی ، خلاقیتها و نوآوریهای دانشجویان دانشگاههای استان به جامعه علمی کشور و جهان تلاش کند.

در ابتدای این مراسم محمد هادی شجاعی ، سرپرست مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی
استان کرمان طی سخنانی ضمن اشاره به اینکه این مرکز تحقیقاتی اولین مرکز در سطح کشور است
که اقدام به تاسیس و راه اندازی پایگاه اینترنتی نموده است ، گفت: این پایگاه که به
 آدرس:
www.markaz-elmi.blogsky.com در شبکه جهانی اینترنت قابل دسترسی است افزود: در این پایگاه برای دانشگاههای 9 شهرستان از شهرستانهای استان که دارای دانشگاه  و مرکز آموزش عالی می باشد یک لینک اختصاصی تعریف شده و همچنین اخبار و همایشهای علمی ، اختراعات و ابتکارات علمی ، جنبش نرم افزاری ، اخبار علمی دانشگاههای استان و کشور به طور کامل در دسترس خواهد بود.

شجاعی افزود: در این پایگاه اینترنتی همچنین لینک به مراکز تحقیقاتی داخل کشور جهت بهره مندی دانشجویان پژوهشگر و اعضای هسته های علمی بسیج دانشجویی از این مراکز تعبیه شده است .

وی گفت: با توجه به اهمیت بحث انرژی هسته ای ، کلیه اخبار و تحلیل های  این بحث به منظور اطلاع رسانی سریع و شفاف ، نیز به طور لحظه ای جهت بهره برداری دانشجویان در پایگاه قرار می گیرد.

شجاعی ، در پایان از کلیه انجمن های علمی و هسته ای علمی و تشکلهای علمی دانشگاههای استان درخواست کرد اخبار فعالیتهای خود را جهت درج در این سایت  از طریق تلفکس 2445080-0341 ارسال نمایند./انتهای پیام/ 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد