مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان

اولین پایگاه خبری و اطلاع رسانی حوزه علم و پژوهش و فناوری در استان کرمان -- تلفکس :۲۴۴۵۰۸۰-۰۳۴۱

مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان

اولین پایگاه خبری و اطلاع رسانی حوزه علم و پژوهش و فناوری در استان کرمان -- تلفکس :۲۴۴۵۰۸۰-۰۳۴۱

اربعین نیامده ، عاشورایی دیگر به پا شد

بیانیه مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان در خصوص انفجار بمب و هتک حرمت به حرمهای شریف امام هادی (ع) و امام حسن عسگری (ع)

مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان با صدور بیانیه ای توطئه اخیر دشمنان اسلام را در حادثه بمب گذاری و هتک حرمت به حرمهای شریف ائمه اطهار (ع) در سامرا را به شدت محکوم کرد .

به گزارش روابط عمومی این مرکز ، در قسمتی از این بیانیه آمده است (( بار دیگر یزیدان زمان ، در ماه خون و قیام در جنایتی عظیم و تاثر انگیز ،کربلایی دیگر به پا کردند و احساسات پاک شیعیان را جریحه دار کرده و جهان تشیع را به سوگ نشاندند))

در ادامه این بیانیه آمده است : (( مطمئنا این جنایت هولناک ، بخشی از توطئه های از پیش طراحی شده صهیونیسم بین الملل و آمریکا و هم پیمانان پلیدش در جهت ضربه زدن به دین مبین اسلام و از بین بردن وحدت بین مسلمانان جهان است تا از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا کنند ))

در پایان این بیانیه آمده است: (( مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان ، این مصیبت عظمی را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا.. الاعظم ارواحنا فداء و نائب بر حقش حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب ، مراجع تقلید و عموم شیعیان و مسلمانان و دوستاران اهل بیت (ع) در سراسر جهان تسلیت و تعظیت عرض می نماید)) ./انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد