خبرگزاری دانشجو | SNN.IR
اخبار صفحه اصلی
در همایش «جام رسانه امید»

سردار قریشی: «وعده صادق» اولین حمله یک کشور خارجی به اسرائیل پس از ۷۰ سال بود / با ۱۲ لایه پدافندی مواجه بودیم + فیلم

جانشین سازمان بسیج گفت: در عملیات وعده صادق، موشک‌های و پهپادهای ما می‌بایست از ۱۲ لایه پدافندی برای رسیدن به هدف عبور می‌کردند که نشان‌دهنده سطح بالای فناوری بکار رفته در وعده صادق بود.
در اختتامیه جشنواره «صبح»؛

«فتح قریب» حسن روح‌الامین رونمایی می‌شود

در اختتامیه دومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای «صبح» که با حضور رییس سازمان صدا و سیما و ۴۰ مهمان خارجی اول خرداد برگزار می‌شود از جدیدترین تابلوی نقاشی حسن روح الامین رونمایی خواهد شد.
در گفت و گو با دانشجو

باقرزاده: شیر خشک در قانون جوانی جمعیت مورد توجه قرار گرفته است / تاخیر در تامین ارز منجر به کمبود و افزایش قیمت می‌شود + فیلم

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهمترین عامل نوسانات بازار شیر خشک، عدم تامین ارز به موقع توسط بانک مرکزی است و عدم هماهنگی بین سازمان برنامه و بانک مرکزی در تامین ارز به موقع، فشار را بر شرکت‌های تولیدی و در نهایت مردم افزایش می‌دهد.
فرشیدی در پاسخ به دانشجو،

اجباری در زایمان طبیعی نیست/ایران الگویی موفق در پروژه کنترل جمعیت+فیلم

معاون بهداشت وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مبدا شعار (فرزند کمتر، زندگی بهتر) سازمان بهداشت جهانی بوده است. سازمان بهداشت جهانی برای همه دنیا این شعار را داشت؛ ولی ما در اجرای این برنامه الگو بودیم.

رئیس فراکسیون الوفاء مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود + فیلم

محمد رعد گفت: «موشک‌های دقیق ایرانی به اهداف خود رسیدند و مأموریت خود را با موفقیت انجام دادند. آن‌ها به نقطه‌ای که باید می‌زدند، ضربه زدند و دشمن را به شدت شوکه کردند».

هشدار هواشناسی برای ۹ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش‌های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.
فیلم
آخرین اخبار
یادداشت های دانشجویی
نشریات دانشجویی